Kako svojo ponudbo prilagodim za tuje trge?

Vstopanje na nov trg je vedno vse prej kot območje udobja. Svoj izdelek namreč predstavljate popolnoma novemu trgu, ki se v marsikaterih karakteristikah razlikuje od tega, ki ste ga vajeni.

Težava pri prodoru na tuje trge niso le tuji jeziki, temveč tudi drugačne zahteve trga. Produkt moramo predstaviti na drugačen način: svojo zgodbo moramo zasnovati v novi obliki, saj tudi publika, ki jo bo slišala, svet dojema drugače. Prilagoditi moramo svoj branding, ob vsem tem pa tudi pomisliti na poslovanje z drugo valuto in temu primerno prilagoditi cene izdelkov.

Da bi se v vsej tej zmedi karseda dobro znašli in učinkovito začeli svojo novo pot, je pomembno, da poenostavimo čim večje število procesov. Pri konfiguratorju smo zato poskrbeli tudi za to področje: ustvarjen je tako, da ga brez težav prilagodite svoji novi grafični podobi, predstavljate izdelke v različnih valutah in po različnim trgom prilagojenih cenah, po potrebi pa lahko celo spremenite smer branja.

Ker je vnašanje vseh takšnih popravkov v primerjavi s klasičnimi mediji veliko hitrejše, predvsem pa cenejše, lahko vso svojo ponudbo hitro prilagodite trenutnim razmeram in potrebam novega trga, s tem pa si omogočite optimalen razvoj podjetja.

This post is also available in: EN DE

Nazaj na vse prispevke