Preprečite napake, ki vas stanejo gore denarja

Tudi vi svojim strankam nenehno razlagate vedno enake stvari in rešujete vedno enake težave?

Reševanje težav ni le časovno zamudno – posledično zaradi tega namreč nastanejo tudi dodatni stroški, različne reklamacije zaradi nepopolnih zahtev in še bi lahko naštevali. A delati napake je vendarle človeško, zato se jih težko znebimo. Lahko pa jih vsaj poskusimo preprečiti.

Nenehne posodobitve

Napakam se v veliki meri lahko izognemo tako, da standadrnim pripomočkom za prodajo, kot so npr. katalogi, letaki in sejemske postavitve izdelkov podpremo ali pa celo zamenjamo s konfiguratorjem. S hitrim in učinkovitim posodabljanjem prodajnih programov bodo namreč cene in slike izdelkov vedno posodobljene, izognete pa se tudi tiskarskim napakam, nesporazumom in s tem povezanim stroškom.

Nizki stroški napake

Ko tiskarskega škrata najdete na že natisnjenem katalogu, je škoda že narejena, korakov nazaj pa ni, kar lahko prinese velike finančne in časovne obremenitve – ali za tiskanje novih katalogov ali pa za ponavljajoče se nesporazume s kupci. Stroški napake v konfiguratorju so v primerjavi s tem zanemarljive, saj pomenijo le nekaj klikov – in napaka je popravljena. S tem v mislih smo lahko veliko bolj sproščeni in samozavestni, pa tudi prihranimo na stroških, ki bi jih sicer potrebovali za popravke tiskanih medijev.

Digitalna logistika

Tudi distribucija izdelkov je lahko z uporabo klasičnih promocijskih materialov velik finančni zalogaj in pravi poligon za možnost napak. Za uspešno distribucijo stoji zapletena logistika, z njo pa še dodatni stroški podjetja. Konfigurator vse te stroške eliminira, saj obstaja vedno in povsod, zato do njega lahko dostopajo vsi, ne glede na lokacijo, čas in vrsto naprave.

This post is also available in: EN DE

Nazaj na vse prispevke